Saturday 9 September 2017

Forex Handlare Kant


Mitt team och jag frågade oss själva: Hur kan vi hjälpa handlare att göra intäkter - vilken ROADMAP kan vi erbjuda dem så att de fortsätter att utvecklas som handlare och bli lönsamma. Vem vill vilja göra affärer med Elliott Wave Pros som de navigerar och handlar - Markets. We tog dig med den vågiga tunneln, nu tar vi dig en tjänst som ingen annan kom, se hur dessa proffs handlar olika marknader, lära sig alla sina tips, tricks Och hemligheter till hur de tillämpar den unika stilen av den vågiga tunnelmetoden LIVE. DU HAR EN VÄGMAPDefinition Vägkarta substantiv en detaljerad plan eller förklaring som vägleder dig för att ställa in standarder eller bestämma en åtgärd som ger vägledning eller råd som Till ett beslut eller ett handlingssätt. TRADERS LOVE ROADMAPS, HECK PEOPLE LOVE ROADMAPSE Gå med i NY och LDN Forex trading rum för din egen vägkarta. HUR TRADING ROOM ROADMAP TEAM. Honest svara på följande frågor till dig själv. Vill du allvarligt Tjäna pengar genom att handla Forex Det spelar ingen roll om du vill tjäna en heltidsinkomst från den eller bara vill ha lite extra inkomster. Du drömmer om att vinna kontrollen över din egen tid och liv så att du inte Längre lever under dina chefer, och kan njuta av ett liv med mer frihet. Du tittar på framgångarna från framgångsrika Forex-handlare med avund och vill i hemlighet nå samma framgångsnivå en dag. Om ditt svar är ja till någon av dessa frågor , Det här brevet innehåller de viktigaste råd som du kan få om Forex trading. Men innan vi fortsätter vidare har jag en ännu mer avgörande fråga för dig. Är du redo att begå din tid och ansträngning för att bli mycket bra på Forex Trading och behandla handel som ett allvarligt företag. Om du säger nej eller ens är lite osäker på det, behöver du inte fortsätta läsa detta brev. Informationen Här är inte för dig. Men om en förbluffande JA är ditt svar vågar jag dig läsa hela brevet och inte ändra hur du behandlar din Forexhandel för alltid. Ställ med mig Stora Låt mig presentera mig först. Vem är jag Och varför berättar jag dig här. Mitt namn är Jody Samuels Jag är en av Nordamerika s ledande tränare för framgångsrika handlare och skaparen av FX Trader s EDGE Program. Jag började min karriär med en New York International Investment Bank över 30 år sedan som Forex-näringsidkare I min 15-åriga professionella handels karriär utmärkte jag mina valutahandelskunskaper och hade framgångsrikt gjort miljoner dollar genom att använda de beprövade teorierna av Elliott Wave-analys i kombination med grundläggande och teknisk analys. När jag lämnade den institutionella traditionen Ng jag började handla på egen hand och så småningom undervisa och tränare. Sedan dess har jag hjälpt mina studenter att bättre förstå och handla marknadssyklerna och lära sig affärsförmåga för att effektivt hantera sina handelsföretag. Hittills har jag hjälpt över 2000 studenter För att uppnå sina mål som handlare. Om du har större betydelse. Hennes undervisningsmetoder är professionella och detaljerade. Jag har tagit flera kurs i fx och teknisk handel och funnit den tid som spenderas med Jody s expertis för att vara utmärkt och i nivå med det bästa där ute. Hennes undervisningsmetoder är professionella och detaljerade Handboken är exceptionell .-- Amin L ON, Canada. Från min exponering för studenter med varierande erfarenhet av Forex trading, insåg jag att de flesta handlare är fångade i Technical Trader s Trap Jag kommer att berätta mer om det senare och saknar vägledning för att fly den Detta är den främsta orsaken till deras smala chans att lyckas med Forex trading. Det är ledsen att se ambitiösa handelsmän som kämpar för att få händerna på Forex trading och förlora sina hårt tjänade dollar på vägen - medan de faktiskt inte känner till dem , De behöver bara några enkla tweaks i sättet att behandla sin handel för att öka deras chans att lyckas avsevärt. De goda nyheterna är att du inte måste vara som dem. Baserat på min 30 års handels - och coaching-upplevelse, tänkte jag en co Mplete system för att hjälpa handlare som fastnar i Technical Trader s Trap - och spirande handelsmän som dig - att njuta av framgång i Forex trading. Nu, vad är verkligen den här Tekniska Trader s Trap. Forex träningskurser konkurrerar idag för att erbjuda lektioner På omfattande handel färdigheter de senaste miljoner dollar handelssystem fancy och dyr programvara och verktyg och så vidare. Det är förmodligen för att det finns en stor efterfrågan på marknaden - handlare tycker att det är vad de behöver för att lyckas. Forex-tränare och handlare saknar poängen. Jag får inte fel, jag säger inte att dessa är värdelösa. Som Forex-handlare måste du vara beväpnad med rätt teknisk expertis och vara väldigt bra på det, Arbetssystem och effektiv programvara och verktyg Dessa är alla grundläggande, för utan dem kan du inte ens börja handla. Problemet är att de bara är den tekniska sidan av handel. De ensam vann inte att få dig långt. Du kan inte rimligen förvänta dem att carr Y du till gruppen av de 15 vinnande handlarna. Låt mig illustrera min poäng med följande fall mellan kock Felicia och Kock Sandy. Felicia och Sandy är erfarna kockar De planerar att öppna sina egna restauranger i år. Men de är bra i deras Kulinarisk skicklighet Ja, Felicia är faktiskt lite bättre än Sandy, för hon ägnar sig åt det mesta av sin tid för att förädla sin skicklighet, lära sig nya tekniker och studera användningen av tools. Sandy slutar inte förbättra sin matlagning, men hon är bara mindre besatt Samtidigt utbildar hon sig också i andra saker som Felicia inte är - kunskaperna om affären och skickligheten att hantera en restaurang. Tänk på detta Alla övriga villkor är lika, vem tror du har en bättre chans Att bli mer framgångsrik i hennes restaurangbranschen. Jag tror att du får min poäng Liksom vad gäller de två kockarna kommer den tekniska sidan av din handel inte att ge dig kanten att växa som en framgångsrik Forex-handlare. Det kommer inte att bana din pjäs Att vara framgångsrik i Forex trading måste du lära dig att hantera din handel precis som Sandy, som lär sig att hantera sin restaurang. Du måste behandla din handel som ett allvarligt företag och göra det allt som behövs För att göra affärer framgångsrik. Detta är den saknade ingrediensen för framgång i Forex trading. Om du sitter där läser detta, borde du ha sett hur det här paradigmskiftande konceptet är avgörande för din handelsaffär. Det här kan vara första gången du hörde Om det, oroa dig inte om det är nytt och främmande för dig, för jag är här för att ge dig fullständig vägledning om detta. I kursen får du instruktioner om att bli en entreprenörs Forex-handlare med en EDGE. Entreprenör Du kommer att lära dig Att omvandla dig till en entreprenörsföretag Du kommer att prioritera att polera din handelsexpertise, börja titta på handel som en verksamhet och utveckla motivation, passion och fokus i den. - Definierade mål Du kommer att vägledas för att ställa in din Affärsplan, handelsmilstoler och personliga mål Detta pekar på dig i en tydlig riktning och du kommer se att dina mål verkligen är uppnåliga när de är tydligt definierade. - Spelplan Du kommer att bli van vid att använda en handelsdagbok och handelskläder. Detta hjälper Du ska testa och förfina din spelplan så att den blir så robust och du kommer inte att behöva oroa dig när du litar på det. - Energetisk sinne och kropp Om du vill stanna kvar i handeln under en längre tid är det viktigt att Du upprätthåller ditt balans mellan arbete och liv och undviker näringsidkarens utbrott. Du kommer att få insiktsfulla tips om hur du gör det. Speciellt kommer jag att gå igenom processen.1 Att ställa upp din affärsplan Du ska använda en arbetsbok som innehåller en 9 - step-process som hjälper dig att upptäcka dig själv och räkna ut en affärsplan som passar bra med din personlighet och preferenser.2 Definiera ett system som du kan lita på för din dagliga verksamhet Även om du upptäcker brister i det, Känner dig c En lugn granskning och finjustering av det.3 Utveckla en tydlig handelsplan så att du kan få information om hur du hanterar dina pengar, hur du ställer in stoppförluster mm. Ökad disciplin i din handel Jag kommer att visa en uppdelning Av en dag i livet för en framgångsrik näringsidkare, som du kan modellera för att ta emot känslor ur din handel och handla med disciplin. Don t sakna exempel på morgonritualen hos en näringsidkare.5 Att hålla sig frisk både psykiskt och fysiskt, för att Du vill fortsätta i din resa som en Forex-näringsidkare Det är här din styrka är från. Med dessa förutsättningar kommer du att få mer kontroll över din handel - du kan inte alltid kontrollera resultatet, men du kommer sluta handla Mållöst vet exakt vad man ska göra när utmaningar uppstår som de alltid vill och vet hur man mäter och förbättrar din handel. Se hur detta ökar din chans att vinna. Vi börjar kursen genom att ge dig en introduktion till Forex trading Krydda handlare - detta Är ag Ood recension för dig att se några viktiga begrepp du kommer att se. Är Forex marknaden en vänlig plats för dig Varför är så många som beskriver det som ett hotande och farligt djur Du kan göra det till en vänlig plats för dig, men - Hur. Grundläggande kunskap i Forex trading Inte säker på vad är pips, mycket standard lot, mini lot och micro lot, valutapar, spreads, basvaluta och så vidare. Det tar bara 45 minuter att bli bekant med grundbegreppen. Därefter kommer du Har inga problem att prata med professionella handlare och förstå mest Forex träningsmaterial. Hur gör du verkligen vinst av handel Forex Vad är marknaderna och valutapar du kan handla på Vad är de rekommenderade marknaderna och valutapar för att du ska handla som nybörjare . Som en dedikerad näringsidkare är detta vad du behöver göra varje dag, varje vecka och varje månad för att uppnå framgång i handel - inga ursäkter Traders i professionella värdepappersföretag gör This. How mycket kapital behöver du börja handel med Forex Du behöver verkligen bara en minsta summa pengar för att komma igång. Vet du att till skillnad från aktieinvesteringar behöver du inte 100 000 för att handla 100 000 Ta reda på detta från lektionen om hävstångseffekt . Varför gör stora finansinstitut som banker, förmögenhetsförvaltningsföretag, investmentbolag, centralbanker i världen, hedgefonder chefer alla handel Forex Och varför ska du göra det också Forex trading sägs erbjuda över genomsnittet avkastning jämfört med börsen Du Vill ha nytta av det också. Och det finns tips som hjälper dig att bli en exceptionell Forex-näringsidkare, inklusive. Forex är en 24-timmars marknad med tre stora Forex trading sessioner Tokyo, London och New York. Teoretiskt kan du handla hela tiden Och göra vinster när som helst du vill - men det borde du inte göra det här, för det här kommer att skada din Forex trading karriär. Varför så. De tre pelarna i Forex Success är analys, strategi och analys och strategi är De svåra färdigheter som är nödvändiga för att du ska bli en skicklig Forex-handlare, men det är den sista pelaren som gör dig till en framgångsrik Forex Trader Hint Det hjälper dig att kombinera all kunskap och tillämpa det här Det är här nybörjare behöver help. How Kommer du ut från Technical Trader s Trap och slutar slösa din tid och pengar hoppar från en guru s råd till en annan s registrerar för kursen efter kursen köpa varje dyr programvara och verktyg Här är 6 saker du behöver göra för att omvandla dig till En framgångsrik företagare. Hur man undviker handel med känslor Detta är en av de främsta anledningarna till att handlare misslyckas. Du lär dig att genomföra din plan med laserfokus - rädsla och ångest har ingen plats i din handel. Och lektioner om olika handelsstrategier. Vet du att det finns handelsstrategier för 4 olika typer av marknadsprisåtgärder Vilken bör du tillämpa i din handel Du kommer att få reda på var och en i kursen Du behöver inte lära dig allt - bara Välj en eller två som resonerar bäst med din personlighet. Varför framgångsrika händelsesdrivna handlare använder inte bara grundläggande analys Timing är en viktig faktor för framgång för dem, så hur ser de till att deras positioner slutar vid rätt tidpunkt? Inte för tidigt eller försenad Kan du emulera det här för din egen vinst. Om du är en daghandlare lär du Market Open Strategy Det gör att du kan dra nytta av det första stora riktlinjedraget i London-sessionen. Jag modifierade denna strategi som ursprungligen utformades specifikt För London-marknaden så att den fungerar med alla öppna marknader Lär min finjusterade strategi och använd den på Tokyo och New York-marknaderna. Hur förutser du de framtida prisrörelserna och letar efter köpförsäljningssignaler för att göra vinst Genom att använda Omslagstabellen mönstrar omvänd ljusstickmönster, dubbel - och tripplar och bottnar, huvud och axlar osv. Du lär dig dem från riktiga handelsexempel och gör dem till andra naturen. Inte glömma, grundläggande Grundläggande analyskunskap för Forex omfattas också. Exempelvis. Vad behöver du för att förstå om den ekonomiska modellen för utbud och efterfrågan Kan du gissa vad som händer när Europeiska centralbanken ökar minskar räntan eller att utgifterna i euroområdet ökar minskar detta? Enkel kunskap hjälper dig att snyta effekterna av nyheter från hela världen på marknaden och handla i enlighet därmed. Vad visar aktiemarknadsindex som SP, Nikkei, CAC, DAX, FTSE om dagens Forex-marknad Hur påverkar de din dagliga dag Handelsbeslut. Världen betraktar USA Schweiz och Japan som de säkra haven för att dölja När den globala ekonomin är i dålig form går inte amerikanska dollar, schweiziska franc och japanska yen ned men de stiger starkt varför - och hur Drar du nytta av denna trend. Vilka är de viktiga lärdomarna som Forex-handlare kan lära av den globala finansiella krisen 2008 När aktiemarknaden sjönk nästan över natten steg USD väsentligt mot sin europeiska coup Nterparts - Varför hände detta Hade du inte den amerikanska ekonomin kollapsade Hur använder du den här kontraintuitiva situationen. Och mycket, mycket mer. Som du läste den långa listan med kursinnehåll, kanske du har varit överväldigad , Och tycker att det kräver mycket jobb att lära sig alla dessa. Det finns verkligen mycket material som jag täcker i kursen - några är begrepp som du kan förstå vid första ögonkastet men många kräver att du går över lektionerna Igen och igen för att äntligen få dem Det här gäller speciellt för lektionerna om analyskunskapen - du varnar igen. Så jag säger det här högt och klart att kursen inte är för alla - oavsett hur intresserad du är i start Att handla Forex. Läs följande förutsättningar innan du bestämmer dig för att du kommer att få den här kursen. Det här kursen är inte för dig om. Du är inte villig att begå nödvändig tid och ansträngning att lära av det. Du har inte tålamod Att studera lektionerna - ibland upprepade gånger tills du en Du är bekant med dem. Du är inte villig att genomföra mina rekommendationer i kursen och bara läser kursmaterialen endast för underhållningsändamål. Får inte kursen om något av ovanstående beskriver dig Jag vill inte att du slösar bort dina pengar. Låt mig vara trubbig Om ens en av dem passar vad du tycker är du inte kvalificerad för att få kursen och kan jag till och med föreslå att du frågar dig själv: Är du kvalificerad att vara en framgångsrik Forex-handlare. Men om du seriös om att bygga En framgångsrik Forex trading-verksamhet, det här är kursen för dig. När du börjar tillämpa den kunskap du lär dig från kursen kommer du oundvikligen att möta vissa svårigheter eller ens tveka i din handelsförmåga. Realiserade mina tidigare svagheter från coaching. In 2010 fann jag mig själv handel ständigt och förstod de affärer jag gjorde men helt frustrerad med nära break-even results. So jag anmält Jody Samuels som min tränare Having Jody pratar med mig om vad jag var Gör och varför jag gjorde det hjälpte mig att förstå tidigare svagheter i mitt tillvägagångssätt. Coaching-sessionerna var viktiga för mig för att någon skulle redovisa och granska min handelsplan för att undvika psykologiska fällor. - Daniel W NJ, USA. Det finns ett antal saker du kan göra när dessa händer Det första är naturligtvis att gå över kursmaterialet igen för att se om du kan hitta ett svar Annars kan du göra egen forskning - många användbara resurser är bara en Google Söka bort. Men det finns ett mer effektivt sätt - och faktiskt ett starkt rekommenderat sätt. Få coaching Få en erfaren tränare att hålla dig och styra dig längs vägen, speciellt när du börjar. Som en bonus för dig som Min student i Forex Foundat Jonkurs, erbjuder jag 3 gruppcoaching-sessioner för dig, tillsammans med kursen, vid 499 Annanstans laddar jag inte mindre än 600 för en coachning. Här är några sätt du kan dra nytta av min 30 års erfarenhet av handel och Träningshandlare. Du kan klargöra dina tvivel om Forex Foundation Course inom några minuter - och få extra tips och information som inte är i kursen för att hjälpa dig att förstå koncepten bättre. Du kommer att få råd när du ställer in din näringsidkare s affärsplan, Hitta ett handelssystem som passar din personlighet bäst och upptäcka en handelsstil som unikt passar dig Detta är genvägen för att etablera din Forex trading business. You får höra medstudenter som delar sina erfarenheter och kampar i att lära sig Forex Foundation Course, inställning Upp sin handelsaffär och grooming sig för att vara Forex-handlare Lär dig av dessa verkliga fallstudier Inte många Forex-handlare talar om detta på annat håll. Du kan få extern AC Countability och coaching på din dagliga rutin. Dessa är nödvändiga för att hjälpa till att öka din disciplin. Du, andra handlare i coaching-gruppen, och jag kommer att arbeta tillsammans för att skapa en stark kan vinna trossystem i dig. Halva slaget är gjort när du själv tvivlar Rensas. MER BONUSER Coaching slutar inte vid den 3: e sessionen Du kommer vara glad att upptäcka att du också får 3 månaders obegränsad e-postsupport som sträcker sig bortom våra gruppsamlingssessioner. Ta en fråga Vill vi titta på en Diagram för dig och ge insats Eller bara vill ha en knuff att berätta att du kan göra det Hjälp är bara ett mail bort. Hämta din Forex Foundation Course med coaching nu Skicka din Forex trading till en snabb spår till framgång. Jag önskar er alla Det bästa. Jody Samuels VD, FX Trader s EDGE. PS Här är vad du ska göra före, under och efter att du handlar. Före - Skapa din affärsplan och handelssystem Detta ger dig en tydlig riktning och ett mål att arbeta Mot. During - Utöva entreprenörskapet All Trader's Spirit Behandla handel som ett allvarligt företag Öva de goda vanor som framgångsrika näringsidkare uppvisar. Efter - Utför en post mortem på dina dagliga handelsaktiviteter Lär dig av dina egna framgångar och misslyckanden. För att hjälpa dig med detta har jag förberett 3 bonusar För dig. BONUS 1 Forex Business Plan Workbook Den här arbetsboken består av 9 steg för att vägleda dig för att upprätta din affärsplan, identifiera den handelsstil som passar din personlighet och preferens och hitta ett fungerande handelssystem. BONUS 2 Special Report - 10 Vanor hos framgångsrika näringsidkare Denna speciella rapport avslöjar de 10 vanor som jag konsekvent ser i de 15 vinnande handlarna under mina år i branschen. Studera dem och modellera deras attityd och beteenden. Du kan också gå med i topp 15-gruppen. BONUS 3 Trading Plan Outline Detta Är en mall som du kan använda för att fastställa din handelsplan Fyll i blankorna med diagraminställningen, allmänna regler och dina inmatnings - och exit-kriterier och du kommer att ha en minimal men ändå omfattande tr Ading plan Inte säker på hur man gör det En exemplarhandelsplan är bifogad för din referens Simple. BONUS 4 Trading Blotter Detta är en Trading Blotter som jag modifierade från en bläckpatron som jag använde när jag var en professionell handlare Det hjälper dig med din dagliga recension Av dina psykologiska och tekniska kanter i handel där är en del som hjälper dig att ge ansvar för dig själv Med hjälp av denna blottare kan du se dig själv framsteg dag för dag som en näringsidkare. Dessa bonusar är dina gratis när du får Forex Foundation Course . Hur blir en framgångsrik Forex Trader. Risken att ett värde för investeringar kommer att förändras på grund av en förändring av den absoluta nivån på räntorna, i spridningen mellan. Ethereum är en decentraliserad mjukvaruplattform som gör det möjligt för SmartContracts och Distributed Apps Apps Built. Zero Day Attack är en attack som utnyttjar en potentiellt allvarlig mjukvaruförsörjning som leverantören eller utvecklaren. Den genomsnittliga skattesats som en enskild eller ett företag beskattar Effektiv skattesats för individer är genomsnittspriset. En undersökning som gjorts av Förenta staternas presidium för arbetsstatistik för att hjälpa till att mäta lediga platser. Det samlar in uppgifter från arbetsgivare. Det högsta beloppet av pengar som Förenta staterna kan låna. Skuldtaket skapades under andra Liberty Bond Act. Forex Strategy. OptiLab Partners AB Fatburs Brunnsgata 31 118 28 Stockholm Sweden. Trading valutaväxling på margin ger en hög risk och kan inte vara lämplig för alla investerare Den höga hävstången kan fungera mot dig såväl som För dig Innan du bestämmer dig för att investera i utländsk valuta bör du noggrant överväga dina investeringsmål, erfarenhetsnivå och riskappetit. Ingen information eller åsikt på denna webbplats bör tas som en uppmaning eller ett erbjudande att köpa eller sälja någon valuta, eget kapital eller annat Finansiella instrument eller tjänster Tidigare resultat är ingen indikation eller garanti för framtida resultat Läs vår juridiska ansvarsfriskrivning.2017 OptiLab Partners AB Al L Rights Reserved. Online Forex CFD Trading. Welcome to Pepperstone - världens ledande Forex Broker. Pepperstone är en online Forex och CFD Broker som tillhandahåller handlare över hela världen med avancerad teknik för att handla världens marknader Sedan 2010 har vårt fokus varit Att förändra hur människor handlar forex Vi är drivna för att ge handlare med otroligt låga priser på alla FX, CFDs och Commodities med säkerheten för stram finansiell reglering och branschledande kundsupport. Pepperstone erbjuder en rad online-handelsplattformar, inklusive MetaTrader 4, CTrader, WebTrader och mobilappar för iPhone, Android och tabletter. Smarta handlare gör smarta beslut Utrusta dig med Pepperstone-fördelen mer. Institutional Grade Conditions. Forex, Gold, Oil, CFDs more. Razor Spreads from 0 0 pips. Dark Pool Liquidity. No Dealing Desk. Award Winning Broker. ASIC och FCA Regulated. Segregated Client Funds.24 Hour Support. Fee-Free Funding Options. Är du ny på Forex Trading. Trade M Arkets. Trade Financial Markets. Trust i Pepperstone. Skriv in Pepperstone. Funding Methods. Funding Methods.

No comments:

Post a Comment